Direktlänk till inlägg 25 november 2009

1:a advent..

Av Caroline - 25 november 2009 12:33

Idag har det  städats här hemma och adventsstjärnorna har kommit upp i fönstren. Fick ta mig en tur upp på vinden för att hitta våra julsaker som var väl nedpackade.

Nu sover Oscar och jag passar på att blogga lite. William packar på uppmärksamhet samtidigt som han mumsar på en pepparkaka!!

I em skall vi åka en sväng till Hjo och hem o hobby...är lite shopping sugen!


Med vårt kära hus går det framåt. Elektrikern är snart klar och den 1dec kommer gubbarna som skall isolera taket...då kan vi äntligen sätta på väremen i huset!!

Våra ytterdörrar har kommit också. Dock är de ej uppsatta ännu. Hoppas det kan bli i helgen!

Har tänkt att köpa nytt större matbord och stolar till köket. Har tittat på dessa.

    


Över köksbordet har jag tänkt att ha en Kartell Fly lampa. jag tror det blir den vita!!

  


Nu skall jag vila de blå en stund innan busen vaknar!!


Kram kram

 
 
Tes

Tes

25 november 2009 18:20

Åh, de är ju så fina de dära stolarna och vilken kulig lampa! Det blir säkert jätte bra! Kram!

http://www.tesans.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 22 augusti 2010 08:57

Ja , då vankas det jobb igen. Det är med blandade känslor som jag kommer tillbaka till vår avdelning... Nytt jobb här i stan skulle sitta fint! Får ta och ringa runt och höra om de vill ha en  med korttids/rehab erfarenhet?! I sommar har vi lagt ...

Av Caroline - 10 juli 2010 22:42

Idag har det varit riktigt varmt.   Som tur var var vi uppbjudna till fam Agdhurs stuga vid  sjön och där svalkade vinden något. Barnen var förväntansfulla, skulle de få åka ut med båten tro??? Jo så blev det Oscar vår lille mästerfiskare fick en...

Av Caroline - 8 juli 2010 13:47

SEMESTER är vad jag har just nu. Anders går på semester först imorgon fredag, åh vad jag längtar. Det var längesen vi var lediga tillsammans. Den senaste veckan har innehållit 6-årskalas för Williams bästakompis Noah.Stora killar är de nu. Drygt en...

Av Caroline - 1 juli 2010 09:09

Ja vilka härliga dagar vi haft med soligt och varmt väder. De senaste dagarna har inneburit  bad, sol, glass och lite jobb.Idag  är min lediga dag denna veckan...har tre arbetspass innan jag går på semester...och troligtvis blir det ett par ganska tu...

Av Caroline - 20 juni 2010 14:43

Ja, denna helgen har bara sprungit iväg! Lördagen bestod i att förbereda god mat och sedan följa det fantastiska bröllopet på tv:n!!!! Några fler som suttit bänkade i helgen? Fick tom Linas kära norrman var att sitta bänkad en stund...han som sa ...

Ovido - Quiz & Flashcards