Alla inlägg den 22 november 2009

Av Caroline - 22 november 2009 07:50

Godmorgon!!

Ja, igår bakade jag och barnen pepparkakor.Mysigt, hittade tyvärr ingen julskiva som annars är tradition att lyssna på under baket. Ligger nog i en av alla flyttkartonger på vinden!

Det blev också en sväng till huset. Anders gör det så fint. Stolt över mannen min!!

      



På tal om man och hustru så kommer väl Anders och jag gå upp för altargången nån gång i framtiden!! Hittade denna "roliga" artikel från kanske 50-talet på en annan blogg om hur den "perfekta hustrun" skall vara. Tur att detta inte är ens vardag nu på 2000-talet.

  


Från det att husbygget satt igång kan man ju säga att att det är jag som håller i allt som har med hushåll och barn att göra. Men då har ju min kära "man" huset att slita med. Så vi är nog ganska jämnställda på ett annorlunda sätt!!!


Idag åker barnen och jag iväg till Axvall och mormor och morfar!!!

Ha en bra dag! Kram


Tack för rådet om soffbordet Therese...lutar nog åt  vitt!!!



Ovido - Quiz & Flashcards