Alla inlägg den 3 november 2009

Av Caroline - 3 november 2009 07:14

Ja då var man vaccinerad...igår var det dags för mig att få denna omtalde sprutan.

Att få själva sticket var ingen fara...är i smyg lite stickrädd. Lite pinsamt att säga då man till yket är sjuksköterska. Men jag svimmade inte hihi.

Men efteråt värkte det i armen...kändes som jag jag hade en stor böld inne i armen som ville ut. Men jag har sovit hela natten och sluppit feber och frossa som endel fått.Skönt För i kväll är det jobb igen.


Nu till det lilla missförståndet som blivit med mitt senaste inlägg. Den glada lilla överraskningen jag fått handlar inte om mig utan en min fin fina vän.

Så Lina, nej jag är INTE gravid!!

På tal om barn så skall jag nu lägga in vår Urban Jungle vagn på blocket och hoppas att någon vill köpa denna. Känns lite onödigt att ha 3 vagnar till en liten kille som sällan åker i dessa!!


Ha en fin dag!   ps.Idag säger vi upp lägenhten ds. JIPPI

Ovido - Quiz & Flashcards