Direktlänk till inlägg 24 maj 2010

Huset har är nu putsat!!

Av Caroline - 24 maj 2010 20:45

Ja en liten välbehövlig paus från bloggandet har det blivit. Det har nu hänt en del på utsidan av huset. Anders har hunnit putsa två av fyra sidor!!

 

Nu skall galvade hängrännor dit och en altan!!! 


Idag har vi varit lediga då jag jobbat hela helgen. Chefen ringde på morgonen och ville att jag skulle jobba även idag då kollegor var sjuka...tackade vänligt med bestämt nej till detta. Idag ville jag bara umgås och vara med barnen.

Och för William var det dessutom en stor dag...han skulle för första gången träffa sina ny klasskompisar och fröknar på skolan idag!! En uppspelt och lite nervös kille var det jag lämnade på dagis!! Även en stor dag för lilla mamma.Min lilla pojke har blivit så stor...


För ett par helger sedan hade vi fin besök från Värmland.Lille Charlie kom på besök..jaja även syster Lina och Snorre!! För barnen och främst Oscar var Charlie favoriten..

  

En riktig liten cooling som var otroligt snäll!!!!


Ha fortsatt fin måndag!! Nu skall "fotbollsmamman" slänga sig i soffan och hoppas på lite fotmassage av sambon!!!

 
 
Ingen bild

Syster Yster

25 maj 2010 17:13

Nämen min lilla Charlie, söt han :)
Vad fint huset är. Jag tycker att det såg väldigt bra ut:)
Jag ringer i veckan, för MORE INFORAMTION :)
Kram Kram från oss i Värmland

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 22 augusti 2010 08:57

Ja , då vankas det jobb igen. Det är med blandade känslor som jag kommer tillbaka till vår avdelning... Nytt jobb här i stan skulle sitta fint! Får ta och ringa runt och höra om de vill ha en  med korttids/rehab erfarenhet?! I sommar har vi lagt ...

Av Caroline - 10 juli 2010 22:42

Idag har det varit riktigt varmt.   Som tur var var vi uppbjudna till fam Agdhurs stuga vid  sjön och där svalkade vinden något. Barnen var förväntansfulla, skulle de få åka ut med båten tro??? Jo så blev det Oscar vår lille mästerfiskare fick en...

Av Caroline - 8 juli 2010 13:47

SEMESTER är vad jag har just nu. Anders går på semester först imorgon fredag, åh vad jag längtar. Det var längesen vi var lediga tillsammans. Den senaste veckan har innehållit 6-årskalas för Williams bästakompis Noah.Stora killar är de nu. Drygt en...

Av Caroline - 1 juli 2010 09:09

Ja vilka härliga dagar vi haft med soligt och varmt väder. De senaste dagarna har inneburit  bad, sol, glass och lite jobb.Idag  är min lediga dag denna veckan...har tre arbetspass innan jag går på semester...och troligtvis blir det ett par ganska tu...

Av Caroline - 20 juni 2010 14:43

Ja, denna helgen har bara sprungit iväg! Lördagen bestod i att förbereda god mat och sedan följa det fantastiska bröllopet på tv:n!!!! Några fler som suttit bänkade i helgen? Fick tom Linas kära norrman var att sitta bänkad en stund...han som sa ...

Ovido - Quiz & Flashcards