Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Då var det dags igen....

Av Caroline - 17 februari 2010 20:29

Oscar var lite gnällig efter att han vaknat efter att ha sovit middag...ville ej äta nån mat ville bara bli buren.

För ca 2 timmar sedan fick vi svaret vad detta berodde på...magsjuka igen. Lille grodan har kräkts fyra gånger nu på 2 tim.

Har dock nu somnat på en madrass i vard-rummet...det får bli nattens sovpalts för snutten och mig.

Anders har varit och handlat cola, blåbärssoppa och formfranska...vi har även preparerat oss med vitpepparkorn.


När jag ringde till jobbet ikväll för att säga att jag VAB imorgon...berättade de att även min ssk kollega Pernillas son också var sjuk... Inte lätt för vår chef Anna just nu...mycket sjukdomar och frånvaro  av oss ordinarie sjuksköterskor.


Hoppas på lite sömn i natt...nu är det snart Anjas åk på tv:n. Missas ej!!!!


Kram

 
 
Ingen bild

Syster Yster

18 februari 2010 09:10

Nämen min lilla goding stackare..:( Jag har oxå blivit sjuk IGEN jäkla skit..inget roligt alls det här.. Vi kanske ska se om vi ska sova hos er eller inte? För jag vill inte bli magsjuk igen..:S Kram

 
Ingen bild

Pernilla

21 februari 2010 15:23

Hej! Är ni friska snart? Tror att någon fyllde år idag också, såg en söt liten cowboy i tidningen igår :) Ska du jobba imorgon? Jag tycker att de där mötena nästan låter lite skrämande.. är det något som har hänt?? Hoppas vi ses imorgon. Kram!

 
Ingen bild

Kusin Cissi

21 februari 2010 19:25

Hej! Nu har jag fått din blogg av moster, vad kul!!! Hoppas ni har det bra och trivs i ert hus. Jag ska titta närmare på sidan en annan dag! Kramkram / Cissi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 22 augusti 2010 08:57

Ja , då vankas det jobb igen. Det är med blandade känslor som jag kommer tillbaka till vår avdelning... Nytt jobb här i stan skulle sitta fint! Får ta och ringa runt och höra om de vill ha en  med korttids/rehab erfarenhet?! I sommar har vi lagt ...

Av Caroline - 10 juli 2010 22:42

Idag har det varit riktigt varmt.   Som tur var var vi uppbjudna till fam Agdhurs stuga vid  sjön och där svalkade vinden något. Barnen var förväntansfulla, skulle de få åka ut med båten tro??? Jo så blev det Oscar vår lille mästerfiskare fick en...

Av Caroline - 8 juli 2010 13:47

SEMESTER är vad jag har just nu. Anders går på semester först imorgon fredag, åh vad jag längtar. Det var längesen vi var lediga tillsammans. Den senaste veckan har innehållit 6-årskalas för Williams bästakompis Noah.Stora killar är de nu. Drygt en...

Av Caroline - 1 juli 2010 09:09

Ja vilka härliga dagar vi haft med soligt och varmt väder. De senaste dagarna har inneburit  bad, sol, glass och lite jobb.Idag  är min lediga dag denna veckan...har tre arbetspass innan jag går på semester...och troligtvis blir det ett par ganska tu...

Av Caroline - 20 juni 2010 14:43

Ja, denna helgen har bara sprungit iväg! Lördagen bestod i att förbereda god mat och sedan följa det fantastiska bröllopet på tv:n!!!! Några fler som suttit bänkade i helgen? Fick tom Linas kära norrman var att sitta bänkad en stund...han som sa ...

Ovido - Quiz & Flashcards