Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Caroline - 25 februari 2010 07:32

Nu börjar det krypa i kroppen, har inte varit mycket arbete för min del den senaste tiden. Sjukdomarna har avlöst varandra efter att jag kom tillbaka från semestern. Börjar suga i jobbtarmen nu...

Imorgon väntas det jobb igen och sedan hela helgen!

Barnen är också lite rastlösa efter att inte varit på dagis på länge. Nu är kl 7.30 och de är redan igång och bygger koja...innan detta har vi också hunnit med att äta en mysig frukost, vi fick lite sällskap utan för fönstret..

  

Tog tyvärr en stund att leta rätt på kameran, så de han linka förbi en bit!!!

 

Har lärt mig nu att få fyr i vår braskamin...värmer så skönt på morgonen!!


Dagen igår bestod av mycket bus från vår lille herre, och som en bonus på allt bus har han kommit in i den mest jobbigaste trots period jag varit med om...det är mycket INTE!!!

   

En glad Oscar som fått tag i pappas skruvmaskin....tror nog att denne lille herrn är i behov av en klippning. Måste ringa frissan snarast!!!!


Tittar ut genom fönstret i skrivande stund, och jag är så förvånad (inte) det SNÖAR.När til och med barnen börjar längta till sommaren då är det dags för våren att göra entré!!!


Ha en bra dag!!


Kram   

Ovido - Quiz & Flashcards