Direktlänk till inlägg 2 april 2010

Längesen sist....

Av Caroline - 2 april 2010 21:12

Ja det var ett tag sen sist jag var inne och skrev, har varit lite mycket jobb och lite med fritid den senaste tiden. Har kännts som det inte fanns så mycket att blogga om.

Som sagt är det mycket förändringar på gång på jobbet...det blir då lite stökigt att det tar kraften ur mig. Idag har det varit en jakt på piller hela dagen på jobbet...som tur var har man bra kollegor!!!

Vad skulle man göra utan bra arbetskamrater?!


Kom hem till två glada killar, eller ja kanske tre. Anders var nog också glad att se mig hihi!

William for iväg snabbt, det var dags att åka till bästa kompisen Noah!

Min älskling hade planerat för middagen ikväll...pizza...och röd vin. sitter nu med ett glas och försöker hitta rätt tangenter..nä så illa är det inte!

Här under följer några bilder om vad som hänt sen sist..

Oscar på besök hos söta kusin Malte!!! Oscar lossas sova...  

Stora fina killar....Nils och William spelar play station. William hade väntat så att träffa Nils. Inte så ofta de ses!!  

Mamma, Malte,  lillaLina och Snorre hemma hos bror Christian! Lyxmiddag...pizza.

  

Två små killar som fann varandra efter en stund lekte så fint hela kvällen. Kusinerna är bäst!!!!   

Under besöket i Arvika, besökte vi bowlinghallen. Och det var discobowling!!!Det var Oscars första gång att bowla...han var jätte duktig!


  

Anders hjälper lille grodan!!    Min kära Pappa och Lina hemma hos Lina. Ny tapetserat och fint!!! 

En trött William i Lina och Snorres säng...

    

Bus Oscar badar i vår "lilla" diskho!!


Nu är det påsk och imorgon bär det av på 50-års fest. Svärmor Maja skall ha kalas!


Ha en fin påsk och ät riktigt mycket godis!!!!!


Kram

 
 
Ingen bild

Syster Yster

3 april 2010 21:36

Hej på dig fyllis från oss i Norge :)
Du vet att låtsas inte stavas lossas??????????
Snälla bilder du la upp på mig förresten ;)
Snorre vill vara med på flera bilder hälsar han..
Nu har vi fått mysa med våran nya familjemedlem sååå GULLIG. Snart kommer vi och vissar upp oss ;)
Krama på mina killar från mig. Saknar dom. Och dig ;) yttepytte lite Anders oxå för att vara lite snäll då :)
MÅnga Kramar på er och GLAD PÅSK

 
Ingen bild

Kusin Cissi

3 april 2010 22:00

Fina bilder på barnen! Träffade Susanne och Janne hos mamma och pappa idag! Kul, det var så länge sedan......Ha det bra!

 
Tes

Tes

4 april 2010 11:12

Oj så mkt det har hänt det sista! Låter som om ni har fullt upp! Glad påsk på er och njut av några dagars ledighet! Krm, kram!

http://www.tesans.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 22 augusti 2010 08:57

Ja , då vankas det jobb igen. Det är med blandade känslor som jag kommer tillbaka till vår avdelning... Nytt jobb här i stan skulle sitta fint! Får ta och ringa runt och höra om de vill ha en  med korttids/rehab erfarenhet?! I sommar har vi lagt ...

Av Caroline - 10 juli 2010 22:42

Idag har det varit riktigt varmt.   Som tur var var vi uppbjudna till fam Agdhurs stuga vid  sjön och där svalkade vinden något. Barnen var förväntansfulla, skulle de få åka ut med båten tro??? Jo så blev det Oscar vår lille mästerfiskare fick en...

Av Caroline - 8 juli 2010 13:47

SEMESTER är vad jag har just nu. Anders går på semester först imorgon fredag, åh vad jag längtar. Det var längesen vi var lediga tillsammans. Den senaste veckan har innehållit 6-årskalas för Williams bästakompis Noah.Stora killar är de nu. Drygt en...

Av Caroline - 1 juli 2010 09:09

Ja vilka härliga dagar vi haft med soligt och varmt väder. De senaste dagarna har inneburit  bad, sol, glass och lite jobb.Idag  är min lediga dag denna veckan...har tre arbetspass innan jag går på semester...och troligtvis blir det ett par ganska tu...

Av Caroline - 20 juni 2010 14:43

Ja, denna helgen har bara sprungit iväg! Lördagen bestod i att förbereda god mat och sedan följa det fantastiska bröllopet på tv:n!!!! Några fler som suttit bänkade i helgen? Fick tom Linas kära norrman var att sitta bänkad en stund...han som sa ...

Ovido - Quiz & Flashcards