Alla inlägg under april 2010

Av Caroline - 25 april 2010 09:01

Ja som ni märkt har inläggen inte varit för täta på den senaste tiden. Det krånglar att lägga upp bilder till bloggen :(

Så jag kommer ta en liten paus med bloggandet ett tag. Kommer skriva endel sporadiska inlägg när blogglusten slår till!

Det som står framför oss nu är att vi skall få iordning på utsidan av huset. Huset skall putsas och målas. Altan skall byggas. 150 kvm marksten skall läggas och gräsmatta skall anläggas!!! Ja vår sommar och semester är räddad...


I helgen har vi haft besök av lilla syster yster och Snorre och deras lilla "bebis" Charlie. Har tyvärr ingen bild på denna lilla goding.

Igår for vi till mor och far och bilen fick sig en välförkänt dusch. Nu glänser den såå!! Kvällen fortsatte hos goda vänner i Vara. Där det väntas tillökning!!! Ser så mysigt ut med en rund och fin mage! Det bjöds på grillat och en mycket god "fusk" tsatsiki.

Hemresan på ca 1 timme gick bra, dock så var det väldigt tyst...hela familjen somna efter 2 min körning...


Ta vara på våren som står för dörren!!! Idag skall jag nog sätta på mig löparskorna!!!

Av Caroline - 2 april 2010 21:12

Ja det var ett tag sen sist jag var inne och skrev, har varit lite mycket jobb och lite med fritid den senaste tiden. Har kännts som det inte fanns så mycket att blogga om.

Som sagt är det mycket förändringar på gång på jobbet...det blir då lite stökigt att det tar kraften ur mig. Idag har det varit en jakt på piller hela dagen på jobbet...som tur var har man bra kollegor!!!

Vad skulle man göra utan bra arbetskamrater?!


Kom hem till två glada killar, eller ja kanske tre. Anders var nog också glad att se mig hihi!

William for iväg snabbt, det var dags att åka till bästa kompisen Noah!

Min älskling hade planerat för middagen ikväll...pizza...och röd vin. sitter nu med ett glas och försöker hitta rätt tangenter..nä så illa är det inte!

Här under följer några bilder om vad som hänt sen sist..

Oscar på besök hos söta kusin Malte!!! Oscar lossas sova...  

Stora fina killar....Nils och William spelar play station. William hade väntat så att träffa Nils. Inte så ofta de ses!!  

Mamma, Malte,  lillaLina och Snorre hemma hos bror Christian! Lyxmiddag...pizza.

  

Två små killar som fann varandra efter en stund lekte så fint hela kvällen. Kusinerna är bäst!!!!   

Under besöket i Arvika, besökte vi bowlinghallen. Och det var discobowling!!!Det var Oscars första gång att bowla...han var jätte duktig!


  

Anders hjälper lille grodan!!    Min kära Pappa och Lina hemma hos Lina. Ny tapetserat och fint!!! 

En trött William i Lina och Snorres säng...

    

Bus Oscar badar i vår "lilla" diskho!!


Nu är det påsk och imorgon bär det av på 50-års fest. Svärmor Maja skall ha kalas!


Ha en fin påsk och ät riktigt mycket godis!!!!!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards