Alla inlägg den 12 november 2009

Av Caroline - 12 november 2009 19:55

Idag har jag alltså varit i Kristinehamn eller rättare sagt på Mc.Donalds Det var dags för Oscar att spendera  sin helg hos moster Lina och Snorre. Han skall vara hos dem tills på måndag...det känns i mammahjärtat. Har aldrig varit ifrån min lilla groda så länge. Men jag vet att han är väl omhändertagen och får mycket kärlek hos fina Lina!


Imorgon skall Wille sova över hos Maja för jag skall till Falköping och träffa mina gooa arbetskompisar!!! Det kommer garanterat bli många härliga skratt!


På vägen hem idag från Kristinehamn stnnade vi en sväng i Skövde. Det blev lite shopping...i butiken FÖRR hittade Wille ett par snygga UGGLOR som han skall ha på sitt rum. Hittade även ett snyggt tyg som jag skall spänna upp på en ram på väggen i hallen. Längtar så att få börja inreda.

Vi tittade även i på Colorama och hittade en suer snygg tapet från Marimekko...VILL HA!!! Inga bilder idag tyvärr. Det får bli när inredningen drar igång inne!!!


Nu skall jag gå och lägga mig och läsa.Om jag inte hinner somna innan. Har drabbats av en sån supertrötthet på kvällarna. Hoppas det vänder snart. Hoppas nu på en lång sovmorgon imorgon


Ha det bäst!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards