Alla inlägg den 1 november 2009

Av Caroline - 1 november 2009 14:34

Idag har det inte blivit gjort många knop här hemma...en riktig Söndag. Oscar väckte oss i vanlig ordning kl 06.00 Nästa helg skall snälla mormor och morfar ta hand om Oscar så jag kan hjälpa till i huset lite... ska också bli skönt med lite sovmorgon. Det är ont om dessa nu förtiden! Skall även passa på och få egentid med William, när han får bestämma så blir det Bio så det får det bli nästa fredag!!


Igår fick jag en alldeles speciell  "liten" överraskning som jag håller hårt min tumme för. Säger inte mer än så, men jag hoppas av hela mitt hjärta att allt kommer att gå braGlad


Imorgon början en ny arbetsvecka. Och det blir en tuff en. Jobbar måndag-fredag...låter kanske bortskämt, men det tar på krafterna att jobba med svårt sjuka patienter. Tror inte att det går att jämnföra med att jobba i en fabrik.


Nu skall jag lägga ifrån mig datorn och mysa med barnen!!! 


Ta hand om varandra och fånga dagen!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards