Alla inlägg den 8 november 2009

Av Caroline - 8 november 2009 08:17

Ja igår var det min tur att bekanta mig med skruvdragaren. Och det med råge, skruvade nog i ett par hundra skruv i gipskivorna som nu sitter uppe på alla väggarna och taken i "sovdel". Och med kom också träningsvärk. Usch vad man är otränad!!!

Anders och jag var ensamma på bygget igår och fick gjort en hel del. barnen var hos mormor och morfar. Och farmor och farfar.

Elektrikerna har satt upp "pottor" i taket för våra spottar. Längtar att få se det klara resultatet!

Idag börjar Anders att putsa innerväggarna där elen är dragen. Vi skall snart dra oss ner till huset och titta hur det blir.

I em blir det bio (UPP) på schemat. Jag och William och hans nyfunna kompis Noah skall också följa med. KUL!!

Oscar får vänta ett tag med biobesök och får åka och leka med Ludde hos Maja ist!!

Vad skulle man göra utan  mor-och farföräldrar???


Lite bilder från putsningen kommer ikväll om jag inte hinner somna i soffan först....


Tack för alla kommentarer!!!


Kramisar!!           



Ovido - Quiz & Flashcards