Direktlänk till inlägg 21 november 2009

Trött tröttare tröttast...

Av Caroline - 21 november 2009 08:14

Nu är det äntligen lördag morgon! Trots att vi blev väckta tidigt av vår väckaklocka Oscar så är det skönt att bara kunna ta det lugnt på mogonen . Idag blir det pepparkaksbakGlad

Gårdagen bestod av stress från det av jag vaknade. Vaknade lite för sent och sedan fortsatte stressen med dåliga patienter på jobbet, det som var mest stressande var att jag slutade vid 14.00 och då känner man att man ej hinner slutföra det man börjat...trist att lämna kvar arbete till Pernilla som tog över och skall jobba helgen!

Och mitt allt detta skall man i vanlig ordning bli irriterad på Apoteket Kronan i Falköping...ja ja jag säger inget mer ni som har erfarenhet av detta apotek vet vad jag menar...

Ja när jag ändå är lite iriterad och gnäller måste jag gnälla på vårt lilla kylskåp, har alltid haft fullhöjd på både kyl och frys. Storhandla kan man glömma med detta miniatyrkylskåp.

Visar en liten bild på hur det ser ut när jag trotsar detta och storhandlar ändå...hihi. Nu har jag skrivit av mig och skall se allt positivt idag.


Är glad över att barnen fått sitt vaccin i torsdags och de var hur duktiga som helst...inte ett ljud när de blev stuckna. Det är mina killar det!!!


  

Ett överfyllt kylskåp inför helgen! Idag blir det skinkstek , mums!


Chokladpudding ch en stor godisskål till Idol igår..

  

En lurig Oscar som inte kan låta bli mammas dukning innan middagen!


Ha en mysig lördag!!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 22 augusti 2010 08:57

Ja , då vankas det jobb igen. Det är med blandade känslor som jag kommer tillbaka till vår avdelning... Nytt jobb här i stan skulle sitta fint! Får ta och ringa runt och höra om de vill ha en  med korttids/rehab erfarenhet?! I sommar har vi lagt ...

Av Caroline - 10 juli 2010 22:42

Idag har det varit riktigt varmt.   Som tur var var vi uppbjudna till fam Agdhurs stuga vid  sjön och där svalkade vinden något. Barnen var förväntansfulla, skulle de få åka ut med båten tro??? Jo så blev det Oscar vår lille mästerfiskare fick en...

Av Caroline - 8 juli 2010 13:47

SEMESTER är vad jag har just nu. Anders går på semester först imorgon fredag, åh vad jag längtar. Det var längesen vi var lediga tillsammans. Den senaste veckan har innehållit 6-årskalas för Williams bästakompis Noah.Stora killar är de nu. Drygt en...

Av Caroline - 1 juli 2010 09:09

Ja vilka härliga dagar vi haft med soligt och varmt väder. De senaste dagarna har inneburit  bad, sol, glass och lite jobb.Idag  är min lediga dag denna veckan...har tre arbetspass innan jag går på semester...och troligtvis blir det ett par ganska tu...

Av Caroline - 20 juni 2010 14:43

Ja, denna helgen har bara sprungit iväg! Lördagen bestod i att förbereda god mat och sedan följa det fantastiska bröllopet på tv:n!!!! Några fler som suttit bänkade i helgen? Fick tom Linas kära norrman var att sitta bänkad en stund...han som sa ...

Ovido - Quiz & Flashcards