Alla inlägg den 20 september 2009

Av Caroline - 20 september 2009 12:33

Oj vad effektiv jag känner mig idag. Har idag hunnit tvätta mängder med kläder, varit och fikat med Anders vid huset. Oscar och jag passade även på att ta en sväng upp i skogen som ligger ett stenkast från vårt hus. Jag älskar lövskog...speciellt denna årstid då löven ändrar färg!

Nu sover lillen efter att vi även hunnit äta lunch. Väntar nu på att min stora kille skall komma hem efter att ha varit iväg hela helgen. Det blir dock en kort stund vi får träffas idag, då jag jobbar ikväll.

Tack för de fina kommentarerna!! Och Lina vi saknar dig också!! Idag på morgonen frågade Oscar efter Lina och Norre!!!!!

Gå nu ut och njut av denna underbara September dag!! Cool  Oscar bestiger ett "berg".  Vår "STORA" kille!!!!  Oscar går med bestämda steg upp i skogen!   Min underbara sambo!!  En framtida snickare..  Utsikt från vår baksida! 

  

Detta är utgången från köket...våra franskadörrar!!!



Ovido - Quiz & Flashcards