Alla inlägg den 4 september 2009

Av Caroline - 4 september 2009 18:19

Äntligen fredagsmys!!!

Idag har det varit jobb hela dan till kl 16. Anders kom hem igår från Borås så idag har det varit lite pyssel med huset!

Inga nya blider är tagna då det ej hänt så stora saker med huset. Nästa vecka hoppas vi att våra fönster kommer!

När jag hämtade barnen på dagis idag hade William tappat sin första tand... som han väntat på detta. Vår STORA kille, snart 6 år, vad tiden rusar fram.

Samtal med Wille:

Jag: Vad tror du det händer med tanden i natt?


Wille:Tandfen kommer ju,mamma! (Och ger mig en blick som om jag inte förstår nåt!)


Jag: Jaha, vad spännande. vad händer med tanden?


Wille: Den förvandlas till en peng vet du väll? Hon har ett trollspö som säger sim sallabim....


Nu är spänningen stor vill jag lova. William vill helst vara vaken hela natten för att se denna tandfen...som kallas mamma!!! hihi.


Ha en mysig helg. Själv bär det av till Axvall imorgon!




Ovido - Quiz & Flashcards