Alla inlägg den 10 september 2009

Av Caroline - 10 september 2009 20:06

Gör nu ett nytt försök att få i bilderna i rätt format!!     


Det gick ju bra!!!

Bloggsidan har fått ett nytt format, lite krångligt i min mening...ni får ha överseende med detta ett tag!!

Måste bara bäratta vad lilla Oscar viskade i mitt öra när han skulle lägga sig: "jag älske deg"... kan det bli mer värmande i ett mamma hjärta?!

Kram på er!!


Av Caroline - 10 september 2009 19:02

Åh vilken fin dag vi haft! På morgonen när barnen och jag åkte iväg till dagis och jobb var det bara 6 grader...

På lunchen satt jag och goda kollegor och solade oss i den härliga höstvärmen!!

I veckan när Anders varit iväg på jobb hade jag fått till uppdrag att städa runt huset!!

Så här blev resultatet...observera att byggställningen är borta.

Nu skall barnen snart nattas, själv skall jag ta mig en skål med glass och slänga mig framför tv:n och titta på Idol.


                                     


Ovido - Quiz & Flashcards