Direktlänk till inlägg 2 december 2009

VAB

Av Caroline - 2 december 2009 11:44

 Idag var det meningen att jag skulle börja jobba med LEAN-kartläggningen på jobbet. Blev dock ej så för min del då Oscar fick den jobbiga kruphostan igår kväll...trist. Hade verkligen sätt fram emot att jobba fram förbättringar för korttiden. Men arbetet fortsätter på fredag, vi får hoppas att lillen är frisk då!!!


William är på dagis ändå idag...vi har verkligen världens bästa "fröknar". Ser till barnens bästa i varje situation. Som tex idag då William egentligen skulle varit hemma med mig och sjuka Oscar. Bjuder dem in Wille att var en stund på dagen för att träffa sina kompisar. Inte så roligt att vara hemma med en sjukling och en trött mamma som inte sovit många timmar inatt!!!

Känner en sån lycka att flytten hit gått så bra, barnen trivs som fisken i vattnet! 


Igår fick vi värme i huset!!!! Anders jobbar 3 dagar till sedan är han tjänstledig och skall "bara" jobba med huset!!! JIPPI! Inflyttning närmar sig!


 
 
Tes

Tes

2 december 2009 13:54

Shit så nära det är till inflyttning nu! Skönt för Anders också att få lite mer tid för huset och familjen. Istället för att slita på jobbet dessutom. Måste kännas skönt för honom!

http://www.tesans.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 22 augusti 2010 08:57

Ja , då vankas det jobb igen. Det är med blandade känslor som jag kommer tillbaka till vår avdelning... Nytt jobb här i stan skulle sitta fint! Får ta och ringa runt och höra om de vill ha en  med korttids/rehab erfarenhet?! I sommar har vi lagt ...

Av Caroline - 10 juli 2010 22:42

Idag har det varit riktigt varmt.   Som tur var var vi uppbjudna till fam Agdhurs stuga vid  sjön och där svalkade vinden något. Barnen var förväntansfulla, skulle de få åka ut med båten tro??? Jo så blev det Oscar vår lille mästerfiskare fick en...

Av Caroline - 8 juli 2010 13:47

SEMESTER är vad jag har just nu. Anders går på semester först imorgon fredag, åh vad jag längtar. Det var längesen vi var lediga tillsammans. Den senaste veckan har innehållit 6-årskalas för Williams bästakompis Noah.Stora killar är de nu. Drygt en...

Av Caroline - 1 juli 2010 09:09

Ja vilka härliga dagar vi haft med soligt och varmt väder. De senaste dagarna har inneburit  bad, sol, glass och lite jobb.Idag  är min lediga dag denna veckan...har tre arbetspass innan jag går på semester...och troligtvis blir det ett par ganska tu...

Av Caroline - 20 juni 2010 14:43

Ja, denna helgen har bara sprungit iväg! Lördagen bestod i att förbereda god mat och sedan följa det fantastiska bröllopet på tv:n!!!! Några fler som suttit bänkade i helgen? Fick tom Linas kära norrman var att sitta bänkad en stund...han som sa ...

Ovido - Quiz & Flashcards