Alla inlägg den 19 december 2009

Av Caroline - 19 december 2009 18:03

Vaknade i morse och tittade på termometern...20 minus. Huva vad kallt. Idag har jag varit och beställt de tapeter vi skall ha i huset!!! Snälla farmor var här och passade barnen.

På em kom syster "tomten" och hälsade på...de skall fira jul i Norge så de kom förbi idag med paket till barnen. Bilder kommer imorgon då jag glömt min kamera i bilen tror jag...blir lite nervös, då det inte är första gången jag slarvar bort en kamera....


Mor och far åkte iväg till värmen idag...Lanzarote i en vecka!!! Pratade precis med kära far som satt på terassen och det är 24 grader VARMT!!!! Avis....


Imorgon väntar finbesök från Stockholm! Mina fina "gamla" vän Sara kommer till oss...ska bli så roligt att träffas. Har inte sätts sen i somras. Vi har så många roliga minnen ihop.


Bilder från helgen kommer imorgon...om kameran hittas vill säga!!


Mys ihop er i soffan ikväll och titta på Dansbandskampen... och heja på DATE!!



Ovido - Quiz & Flashcards