Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Caroline - 26 oktober 2009 19:26

Ja, att det nu är senhöst har vi fått känna på, förkylningarna har avlöst varandra. Förra veckan var det min tur att få känna av vinterns första förkylning...usch. Oscar har också varit sjuk. Men är också på bättringsvägen, har bara lite hosta kvar. Blev ingen jobbig pseudokrupp denna gång...skönt.

Ja, Oscar har föresten blivit stor kille nu och sover inte middag längre!!!!


Idag har vi varit en tur till frisören..Pojkarna har blivit kortklippta och gröna..hi hi. jag var orolig att Oscar skulle slå till med lite trots där i frisör stolen. Men oj vad förvånad jag blev, han satt som ett ljus hela tiden. STOLT mamma till en lite kille som annars har myror i brallan! Wille uppförde sig som vanligt gallant!!! Stora killen har han blivit, snart 6 år.Mina fina fina pojkarSkrattande


Nu till vad som hänt med vårt kära hus. I helgen har syster yster och Snorre varit nere hos oss igen. Snorre har hjälpt Anders och skruvat upp gips på väggarna inne. TACK för hjälpen!

Nu när den vita gipsen kommit upp kan man börja drömma sig bort hur slut resultatet kommer att bli. Om TRE månader är det vi som är lyckliga ägare av vårt första hus!!! Oj vad jag längtar.

          


Ha en fortsatt mysig måndag!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards