Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Caroline - 5 oktober 2009 12:42

Blir ett snabbt inlägg då William packar på uppmärksamhet, har lovat att vi skall pärla pärlplattor innan det är dags att fara till dagis. Idag jobbar jag kväll och Anders jobbar i Borås, så barnen får vara på dagis lite längre idag.

I helgen har hör och häpnas Anders jobbat med huset, ovanligt!!!! Han var så glad på söndagen då han började med inneväggarna så smått. På fredag kommer el-Lars (vår elektriker) och börjar med elen inne och ute!!!


Barnen och jag passade på att ta en tur till Axvall...mormor och morfar flög till Turkiet igår så nu ligger de nog och njuter på stranden...och det skall de göra i 2 v. Jag är inte alls avundsjuk.....

Till momor och morfar kom också Lina Snorre, så för barnen blev det en hel del kul bus men även lite mys med moster Lina.

På Söndagen hjälpte Snorre Anders med huset...TACK för hjälpen! Välkommen åter!!!hi hi.

Här följer en blandad kompott av bilder från helgen! Se den fina bilden på Oscar i mina gamla balskor och e handväska han hittade i garderoben...den dottern jag aldrig fick!

            


Ha en bra måndag!!! KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards