Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Caroline - 15 januari 2010 22:55

Har nu kommit hem från jobbet.Hunnit släga i mig en kvälls macka, och tittat vem som åkte ut från Let´s dance. Rätt val enl mig. Viktoria såg ju ut som en transfestit...

Skall snart gå till säng. Dock ej så lockande då min kära man snarkar stockar hör jag. Tips på hur man kan få dessa män att sluta snarka???

Kvällen på jobbet har varit intensiv fast hanterbar. Hade faktiskt väntat mig värre. Då vi har mycket dåliga patienter just nu.


Nä nu måste jag krypa ner i sängen. Håll tummen att jag kan somna i från snarkaren! hihi.

Av Caroline - 15 januari 2010 08:08

Ja, farten på husbygget är så snabb så man inte hinner me riktigt. Rörmokare, elektriker, Anders och svärfar Staffan har de senaste dagarna arbetat så rena "bygglovs" gänget!

Kan inte förstå att vi flyttar in om 3 VECKOR!!!

Nästan alla innedörrar kom på plats igår, duschen, toaletter och handfat kommer på plats idag.

En av dörrarna in till Williams rum!


  

Duschen är på plats, toaletten likaså!!

  

Duschmunstycket kommer från FM Mattsson!


Nu väntar en jobbhelg för mig...Anders skall ta en välförkänt ledighet imorgon med barnen!! 

Nästa vecka blir det mycket jobb då KÖKET kommer!!!


Avslutar med en härlig gnistrande vit orkidé som just nu blommar i mitt köksfönster!! Ha en bra helg!

  

Ovido - Quiz & Flashcards