Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Caroline - 8 juli 2010 13:47

SEMESTER är vad jag har just nu. Anders går på semester först imorgon fredag, åh vad jag längtar. Det var längesen vi var lediga tillsammans.

Den senaste veckan har innehållit 6-årskalas för Williams bästakompis Noah.Stora killar är de nu. Drygt en månad tills skolan börjar....Spännande!!!

Perfekt kalas väder var det, barnen badade och stämmningen var på topp...

    


I måndags åkte vi upp till syster och Snorre och såklart lille Charlie!!

Vi slappade, spelade kubb, var på zoo och slog oss blodiga eller snarare jag slog mig blodig på minigolf....låter allvarligt men det kan bli förödande att sätta foten fel och snubbla....skarpsår på hakan, tummen, knät, och smalbenet....lägger ej ut någon bild på detta...istället lägger jag ut fina bilder från fina fina Värmland

                        


När vi var iväg kämpade Anders med altanen..

    


Den stora delen är nu klar! Och grillen skall hämtas idag så nu skall här grillas!!!

Önskar att någon kom med de utemöbler som jag så gärna vill ha!!!??


Soliga kramar!!

Ovido - Quiz & Flashcards